BEZMAKSAS PIEGĀDE VISIEM PASŪTĪJUMIEM. PASŪTĪT TAGAD!

Valūta :

Atgriešana

1. Atsaukšanas tiesības (atdzesēšanas periods):

Saskaņā ar Direktīvu 2011/83/EUT, patērētājiem ir tiesības atsaukties, ļaujot viņiem pārdomāt savu pirkuma lēmumu un pārtraukt līgumu bez jebkādas pamatojuma. 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā pēc preču saņemšanas klienti var izmantot šo atdzesēšanas periodu, atgriezt produktus uz savu rēķinu un saņemt atmaksu par samaksāto summu, neuzdodot jautājumus.

2. Izņēmums no atsaukšanas tiesībām:

Klientam nav tiesību uz neierobežotu preču atgriešanu gadījumā, ja runa ir par nolīgumiem par:

  • Atlaides piedāvājumus;
  • Preces, kas ir īpaši pasūtītas pēc klienta pieprasījuma un izgatavotas atbilstoši viņu individuālajām prasībām. Šajā kategorijā ietilpst arī visi pašlīmējo produkti, ko piedāvā mūsu veikals, piemēram, pašlīmējo akmens ogļu rullīši, pašlīmējie akmens ogļu loksnes, pašlīmējie akmens ogļu lentiņi, pašlīmējie krāsoti akmens ogļu loksnes, pašlīmējama dekoratīvā akmens ogļu loksne, pašlīmējami 3D flīzes un citas;
  • Gadījumos, ja preces netiek atgrieztas pilnīgās iepakojumos, piemēram, grīdas produkti;
  • Himikālijas, piemēram, lakas un līmes;

3. Atgriešanas process un laika grafiks:

Pirms sākat atgriešanas procedūru, lūdzu, ievērojiet šos soļus:

  • Paziņojiet mūsu komandai vismaz vienu dienu pirms produkta nosūtīšanas atpakaļ, nosūtot e-pastu ar informāciju par savu pasūtījumu un preču, kuras vēlaties atgriezt, aprakstu;
  • Iekļaujiet aizpildīto "Atgriešanas veidlapu", kas ir pieejama pēc pieprasījuma no mūsu darbiniekiem, un iegādājieties preču apliecību atgriešanai. Lūdzu, sūtiet tos izslēdzīgi uz norādīto atgriešanas adresi, ko snieguši sazinoties ar mums, un skaidri apzīmējiet iepakojumu kā atgriešanu;
  • Ja pasūtījumā bija "gratis" piedāvājumi, lūdzu, iekļaujiet tos atgriešanas pakā. Pārliecinieties, ka atgrieztās preces ir labi iepakotas, lai novērstu bojājumus pārvadāšanas laikā. Bojājumi, kas radušies nepietiekamas iepakojuma dēļ, var izraisīt atgriešanas noraidīšanu. Atgriešanas izmaksas sedz klienti. Turklāt rūpīgi ievietojiet iegādāto preču apliecību iepakojumā, lai izvairītos no nejaušas zaudēšanas, novietošanas vai bojāšanas.

4. Atlīgumi:

Klients ir atbildīgs par visiem tiešiem izdevumiem, kas saistīti ar preču atgriešanu (piemēram, iepakojums, nodrošināšana un atpakaļ sūtīšana uz veikalu). Veikals atmaksās klientam pilnu iegādāto preču vērtību iegādes brīdī.

5. Atlīguma laiks:

Pēc preču atgriešanas apstiprināšanas un to stāvokļa pārbaudes, lai noteiktu defektu vai pārmērīgas lietošanas neesamību, mēs uzsāksim atlīguma procesu bez nepamatotas kavēšanās un 14 dienu laikā no atgrieztā priekšmeta saņemšanas dienas.

6. Preču stāvoklis:

Preces ir jāatgriež tās oriģinālajā iepakojumā kopā ar visiem piegādes laikā saņemtajiem pielikumiem. Klients ir atbildīgs par preču pareizu iepakojumu, lai izvairītos no bojājumiem transportēšanas laikā. Iegādes kvīts vērtībai jābūt pienācīgi nodrošinātam iepakojumā, lai novērstu nejaušu zaudēšanu, novietošanu vai bojāšanu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nepieņemam atgriezienus, kas nosūtīti ar naudas piedziņu. Pārdodot preces citam pircējam, veikals nav atbildīgs par iespējamiem defektiem preces. Mēs neuzskatām prasības, kas saistītas ar nejaušu vai apzinātu bojājumu, kā arī defektiem, kas radušies nepiemērotas vai nepietiekamas lietošanas un uzturēšanas rezultātā. Visas sūdzības tiek apstrādātas četrpadsmit darba dienu laikā no to saņemšanas. Bojātām precēm tiks veikta labošana vai tās tiks aizstātas ar jaunu vienāda vērtībā. Ja aizstāšana nav iespējama (piemēram, ja tā nav pieejama), KORK.PL sp. z o.o. atmaksās klientam ekvivalentu summu vai piedāvā citus pieejamos veikala produktus izvēlei.

7. Atlīguma veids:

Gadījumā, ja samaksa tika veikta ar pārskaitījumu uz veikala kontu, atlīgums tiks veikts ar pretējo bankas pārskaitījumu. Tomēr, ja samaksa tika veikta ar debetkarti vai kredītkarti, atlīgums tiks veikts uz klienta karti, kuru viņš izmantoja veikšanai. Ja tika izmantoti maksājumu apstrādes pakalpojumi kā PayPal vai Klarna, atlīgums tiks veikts uz jūsu kontu tur.

8. Klientu atbalsts:

Lūdzu, sazinieties ar veikalu, lai apstiprinātu precīzo atgriešanās adresi. Nosūtījumi, kas nosūtīti uz adresi, kas nav vienošanās ar KORK.PL, un par kuru iepriekš nav sniegta informācija, netiks pieņemti.

tel.: +48 616 616 911 (PL)
tel.: +48 793 995 445 (EN)
tel.: +49 159 04699518 (DE)
e-pasts: biuro(at)kork.pl

Darba laiks: P.–Pk. 8:00 – 16:00

9. Valoda un jurisdikcija:

Direktīva 2011/83/EU no 2011. gada 25. oktobra par patērētāju tiesībām attiecas uz visiem strīdiem, kas rodas no atgriešanās politikas. Tā nosaka noteikumus par informāciju, kas jānodrošina attiecībā uz attālinātu slēgto līgumu un līgumu, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, kā arī līgumiem, kas nav attālināti noslēgti un ārpus uzņēmuma telpām noslēgti. Turklāt direktīva regulē tiesības atteikties no attālināti noslēgtiem līgumiem un līgumu izpildi starp uzņēmumiem un patērētājiem, kā arī citas šo līgumu aspektus.

DROŠUS MAKSĀJUMUS
BEZMAKSAS PIEGĀDE
VISAUGSTĀKĀ KVALITĀTE
APMIERINĀTĪBAS GARANTIJA